Pass pa vift!

I mandags akte mitt pass hem till Warszawa. Utan mig. I torsdags var det tillbaks i Stockholm igen, tack vare TNT. Sa mitt pass har gjort en tur och retur mer än mig mellan Stockholm och Warszawa. Men ikväll aker vi hem tillsammans :)

 

Ser ni vilket fint passfodral jag hittat? Med Eiffeltornet pa! 

 

 

1 Johanna:

skriven

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2 Pernilla:

skriven

Vilken tur att Du hann få tillbaka passet! :)



Ha en trevlig resa hem!



Kram / Pernilla

3 Cecilia:

skriven

Åh så fint passfodral, var har du köpt det? Kram!

Kommentera här: