Katastrof

Ja det är nästan av en liten katastrof här just nu. Noll koncentrations förmaga. Inte mycket mer motivation pa jobbet heller. En blogg som blir lite lidande. Nu maste jag snart ge mig ut i livet igen, sa här kan det ju inte fortsätta!

Är ni ocksa sa där att ni gar helt in i en grej och allt runt omkring känns helt oväsentligt? Jag är san och ibland är det sa tröttsamt. Bara jobb. Bara träning. Bara flytt. Bara, bara, bara... Fast det klart, man är ju väldigt effektiv pa just det ämnet som är intressant för tillfället. Men resten da? Gah!




Imorgon SKA jag fixa allt det där som bara ligger där. Ga till posten. Köpa lite julklappar pa nätet. Styra upp lite middagar med vänner. Svara pa e-mail. Svara pa kommetarer. Jag SKA. Manana, manana... ;)
1 Ellinor:

skriven

Jag tycker att jag är sådan mest hela tiden...eller periodvis i alla fall. Ibland när det är mycket att göra går jag helt upp i det och sedan är det bara som om all luften går ur en när man väl tar ett djupt andetag och försöker varva ner.

Hoppas du får ordning på allting; ta en dag i taget!



Kram

2 Fröken Isakson:

skriven

Ta det lugnt vännen. Känner precis igen det där. Men det blir inte bättre för att man stressar. Kramisar och ta hand om dig

3 sandra:

skriven

Heja heja ;)

4 Mikaela:

skriven

Men är inte bra med för många "jag ska" heller. Gör det som är verkligen viktigt, men skjut också fram något. Det är nog bara nyttigt att kunna säga till sig själv: "Jag skulle verkligen behöva göra det här, men det kan också vänta utan att jag mår dåligt av det!".

Höras ikväll eller imorgon??!!



Kram Mikaela

5 Emelie:

skriven

Men oj, julklappar...hrm, ska man ha börjat med det redan...? Jag förstår verkligen det där med att gå in för en och samma sak fast jag är nog lite tvärtom, jag går in för allt samtifigt och glömmer altid bort hälften på grund av det. Min blogg har blivit alldeles för lidande de senaste månaderna...jaja, det är som det är livet.



Kram

Kommentera här: