Du saknas mig.

Mannen har akt hem till Warszawa igen. Det är sa himla tomt här nu. Maten smakar inte lika gott, soffan är inte lika mysig, musiken som vi lyssnade pa vid lunch later inte lika bra längre.

Och skratten. Nu har det gatt flera timmar sen jag skrattade sa jag grät. Det gör vi ofta, flera ganger om dagen. Om allt och inget och det är sa himla härligt. Jag blir till och med full i skratt när jag tänker pa det nu. Come back quickly my love.








1 Tonci:

skriven

Det är jobbigt när ens "andra halva" är borta, jag vet. Man kan sakna sitt par så mycket.

Tack för ditt inlägg på min blogg och grattis till gårdagens händelse och lycka till imorgon :-)! Jag hoppas verkligen att ni ska lyckas!!!

Gör du ivf i Frankrike? Här i Sverige sätter de inte tillbaka två ägg bara om det är något speciellt orsak (t.ex. ålder).

Jag håller tummarna! Kram!

2 Pernilla:

skriven

Hoppas dagarna går fort så Din Prins snart är hos Dig igen!



Ta extra väl hand om Dig nu! :)



Kram / Pernilla

3 Catrine:

skriven

Ni verkar verkligen så goa ihop!! Kämpa på! Kramar!

4 Ellinor:

skriven

Så vackert du skriver. Hoppas att han kikar in och läser samt att det inte dröjer allt för länge innan ni är tillsammans igen.

Kram

5 sara:

skriven

Vad fina ni är! Och ibland är det bra att få sakna och längta! ;)

6 Petra:

skriven

Vad fina ni är tillsammans! Stor kram!

Kommentera här: