Laaanga inlägg

Det har blivit nagra laaaanga inlägg pa senaste. Vet ju att man "ska" blogga kort. Men ibland har jag sa mycket att skriva om och jag gillar att skriva. Hoppas att det kan falla nan i smaken i alla fall.

Nu ska jag ut och springa i regnet. Tar emot. Mycket. Men det känns ju sa bra efterat!

Ha en härlig lördag!
1 Emelie:

skriven

ja, jag gillar ju långa inlägg men har märkt att det ofta resulterar i färre läsare/kommentarer. Jag har så svårt att fatta mig kort när det är något som engagerar mig som jag vill skriva om. Men samtidigt så skriver man ju mycket för sin egen skull så om det är någon som inte vill läsa är det ju bara att hoppa över. Jag läser alltid dina inlägg även om jag inte kommenterar varje!



Kram Emelie

2 Petra:

skriven

Härligt att springa i regn :) Och långa inlägg, eller korta - det spelar ju ingen roll eftersom det är din alldeles egna blogg!

3 Annelie:

skriven

Förmig får du skriva hur långa inlägg som helst! Alltid lika roligt och underhållande att läsa:)

Mr Beckham är min favvo med, men tyvärr så vill väl halva jordklotets kvinnor ha honom med.

Du måste lägga tröjan i säkert förvar!:)

Kram!

Annelie

4 Julie:

skriven

Men det er så herligt med de lange indlæg, for du skriver kanon godt:-)

Kram

5 Jenny:

skriven

Det där med vad man "ska" och "inte ska" tycker jag inte att man ska bry sig om vad gäller bloggande.

Du gör det på ditt eget personliga vis - och det är det vi läsare gillar! Oavsett om det är långt eller kort!:-)

Kommentera här: