Prag bilder

Här är det ganska mycket kaos just nu, jag far inte ihop det riktigt. Dygnen har inte tillräckligt manga timmar! Gahh!

Sa idag blir det "bara" lite bilder fran var mysiga helg i Prag, hoppas att det kan glädja nagon i alla fall.  :) Prag är underbart vacker och jag rekommenderar er alla att aka dit över en weekend, efter att ni kommit till Paris förstas! ;)















1 Sara:

skriven

Jag har länge haft en dröm om att åka till Prag. Fattar inte varför den inte har blivit av – kanske i höst? Jättefina bilder!

2 Julie:

skriven

Sikke nogle fine billeder! Det virker til, at I har haft en vidunderlig weekend I prag! Det er velfortjent oveni så stort et stress, med flytning og det hele:-)

Nat nat

3 Petra:

skriven

Åh, så härliga bilder från min favoritstad på jorden!!

4 Fröken Isakson:

skriven

Åh Prag är sååå mysigt. Underbar stad. Kram Linda

5 Emelie:

skriven

Underbara bilder, jag blir bara mer och mer sugen...

6 Jenny:

skriven

Prag finns på min lista över städer jag vill se. Var faktiskt påväg dit ifjol med en kompis, men så fick de tillökning. Fast vi har sagt att vi ska åka dit bara lille M blivit stor nog att klara sig med enbart pappa över en helg.:-)

Kommentera här: