Happy Birthday to me :)

Ett ar rikare, pa erfaranheter och kunskap. Ännu ett spännande ar har gatt, med bade framgangar och motgangar. Och ar nummer 32 ser inte ut att bli langtrakigt det heller, snarare väldigt spännande!

Firat har vi gort, började redan vid midnatt med lite för mycket champange pa Pravda i Prag. Väldigt trevligt ställe, precis min smak. Men varning för notan ;)





Imorse blev det god frukost pa Kavárna Obecní dům, ett underbart vacker café som ligger i Prags "Municipal House" (hjälp, kan nagon hjälpa med översättning?).



Sen bar det av till flygplatsen för att aka hem till Paris. Nu ikväll har jag blivit bortskämd av mannen och mesta tiden har spenderats pa telefon med nära och kära som ringt och grattat. Jag har det bra helt enkelt. :)
1 Karro:

skriven

Hipp Hipp Hurra på Lisas födelsedag!! Stort grattis och stor Kram

2 julie:

skriven

Hurra hurra hurra! Tillykke med fødselsdagen! Det lyder til, at det har været en fantastisk dag:-)

Kram

3 julie:

skriven

Hurra hurra hurra! Tillykke med fødselsdagen! Det lyder til, at det har været en fantastisk dag:-)

Kram

4 Fröken Isakson:

skriven

Stort grattis till dig min vän. Vilken underbar dag det låter som. Stor kram Linda

5 Mia:

skriven

GRATTIS tjejen! Ser ut som du haft en bra födelsedag - fick du någon present?



Stor kram från mig

6 Jenny:

skriven

Grattis i efterskott! Det verkar som att du haft en riktigt bra födelsedag.:-)

7 Bella:

skriven

Hej!

Börja med att gratta dig, trots att vi inte känner varandra. Råkade hamna på din blogg för några månader sen när jag sökte på pilotjobb (min spanske pojkvän är pilot)och hamnade hos din bror, och sedan dig, fastnade snabbt eftersom din kille är spanjor som min (ville gärna hitta lite gemensamma kulturkrockar) och nu är jag inne på besök igen!

Jättekul att läsa från Sthlm till Paris via London...

Lycka till i Warsawa!

8 Helena:

skriven

STORT grattis! :)

9 Alexandra:

skriven

Ett stort grattis till dig!!!

10 Miss Agda:

skriven

GRATTIS GRATTIS i efterskott!!!!

Kram

11 Annelie:

skriven

Grattis, grattis i efterskott! :)

Tror säkert ditt 32:a år blir fyllt med spännande saker.

Pravda såg väldigt mysigt ut trots en stor nota:) Men ibland är man bara värd det...

Lycka till i Warszawa och det ska bli skoj att följa livet där.

12 Lisa:

skriven

Tack alla för era gulliga grattis kommentarer!



Annelie, bara sa att du vet, jag kan inte kommentera hos dig. Kan du inte öppna upp för "anonyma" läsare? :)

13 Emelie:

skriven

Ånej, ånej jag missade att läsa bloggen eftersom min älskling kom hem och rubbade min värld ;)



GRATTIS GRATTIS GRATTIS i efterskott, hoppas att du hade en underbar dag och att året blir sagolikt ;)



Ps. Ja, jag har skrivit dikten själv. Jag kunde för mitt liv inte koncentrera mig på förmiddagen innan jag skulle åka och hämta honom så jag ägnade den åt att skriva dikter istället...produktivt? nja, sådär, men kul!



Kramar!

14 LEIA-MAJA:

skriven

grattis graTTIS GRATTIS fast jag är sen som vanligt:)



Härliga bilder och så hoppas jag tat du delar med dig om det är så att du kommer på ett sätt att få till fler timmar på dygnet;)



Vi njuter som bara den av att vara hemma...uppskattar det mesta just nu...hoppas det fortsätter så:)



Kramar

Kommentera här: