När man ramlar

När det känns tufft, eländigt, orättvist, sorgligt, sa otroligt tröttsamt och faktiskt helt förjävligt ... när man inte vet hur man ska orka.. när man inte ser ljuset i slutet av tunneln... när man är arg och besviken pa livet av flera olika anledningar sa är det skönt att veta att de finns där. Vännerna alltsa.
 
SMS:en som tröstar, telefonen som gar varm, peppande ord. Kollegorna som inte fragar, men som bryr slg lite extra för att det syns att nagot gör ont. Nagon som hämtar en vid tunnelbanan när världen rasade för en liten stund och tararna kom. Nagon som tänker pa en, fast hon säkert är argare pa livet än jag själv just nu. Nagon som bara ringer och kollar hur det är, fast vi pratade igar. Nagon som finns där dygnet runt. Nagon som finns där fast hon är pa andra sidan jordklotet.

Vad skulle jag göra utan er? Ni hjälper mig pa fötter igen varje gang. 

 


Och mannen sa klart, min klippa i stormen. Alltid.
1 Marie:

skriven

Du finns i mina tankar!!



Kram

2 Mia:

skriven

Djupa andetag. Jag har ju aldrig träffat dig men jag ser här mellan raderna att du inte knäcks så lätt. Res dig igen. Du klarar det. Och du kommer le igen.



Många kramar

Mia

3 camilla:

skriven

känner din smärta, finns här för dig, stor kram

4 Helena:

skriven

Men söta... Jag känner dig inte irl, men vill ändå skicka den största av kramar till dig! Jag är säker på att du reser dig, du verkar stark...

Kram till dig Lisa!

5 Catrine:

skriven

Tänker på dig och skickar massa varma kramar! Att skriva dessa ord då man är ledsen, besviken och förbannad ser jag som en styrka. Måste säga att orden verkligen berör. Bamsekram!

6 Karin:

skriven

Vad skönt att du har så fantastiska vänner, det förtjänar du! Stor kram och ta hand om dig!

7 rosalucia:

skriven

Ja livet stormar ibland, det hör till. Tyvärr. Men det är det som är livet; det ljusnar igen....

Ta hand om dej så länge!!!!

Kram.

8 Miss Agda:

skriven

Nämen vännen, jag hoppas att jag kunde hjälpa dig! Men jag skickar iaf en superstor bloggkram och du ska veta att här finns en till som tänker på dig. Du är stark, tjejen!

Kram

9 Annie:

skriven

Underbara Lisa ......just när allt känns så himla taskigt i livet kommer vändningen. Vi alla går igenom våra kriser i livet, hoppas och önskar innerligt att det löser sig för dig vad det nu är.Tänk på att solen skiner även en molnig dag. Du är en stark kvinna som delar med dig så mycket av dina känslor. Din smärta känns så stark i dina ord.Ta väl hand om dig vännen. Det är många som bryr sig om dig även om man inte känner dig utanför bloggvärlden. Kramar Annie

10 Karro:

skriven

Tänker på er. Styrkekram till dig.

11 Ellinor:

skriven

Det finns så många fina människor där ute i bloggsfären och man blir lika förvånad och rörd varje gång någon visar prov på sin givmildhet och välvilja.

Kram på dig

12 Emelie:

skriven

Tänker på dig fina du och skickar all styrka jag kan uppbåda. Många varma kramar.

Kommentera här: