Livet är hart...

... i Acapulco. Jag later bilderna tala för sig själva.









Men mellan massage och siesta hinner vi med lite bad i poolen oxa :)

1 Petra:

skriven

Oj oj oj...jag är mållös. Enjoy!!

2 Mia:

skriven

Vad ungar det är överallt!



Ser underbart ut. Härligt att få rå om varandra sådär...



KRAM

3 Emelie:

skriven

Men vilket paradis...åh jag är nästan, men bara nästan lite mer sugen på att åka till värmen än att stiga upp klockan 4 (om några timmar) och åka bil till fjällen i cirka 10 timmar, haha. Ha en fortsatt härlig vistelse!



jag kommer nog inte kunnakommentera denna vecka när jag är i fjällen utan internet (!) Ska dock försöka blogga och läsa bloggar från mobilen.



Kram Emelie

4 Julie:

skriven

Misundelig?? Mig, nej da:-) Hvor ser det skønt ud!

5 Karin:

skriven

Inte.ett.dugg.avundsjuk. Lovar. Ok, det ser helt himla fantastiskt ut, jag tror att jag säljer bilen och kommer efter... Njuuuut!

6 Anna:

skriven

Bläää ser jobbigt ut.... Men du känner ju mig, jag gillar inte lyx ;) Sitter hellre hemma i förorten och halkar ner till Konsum då och då i snöslasket... Vi hörs snart. Sola inte för mycket nu, det är inte bra för hyn..... Kram Kram

7 Miss Agda:

skriven

Herregud vad härligt! Här är det nollgradigt o söndagsångest då jobb väntar imorrn bitti.... Suck.

Men passa på och njut du, ser helt underbart ut!

Kramar

8 Annelie:

skriven

Vad är en bal på slottet....:)Helt underbaaaaaaaaart ser det ut!!

9 Mia:

skriven

Ja men vänta du bara! :) Sen får ni aldrig sova!



Vad hittar ni på därborta idag då? Mer sol och pool eller?

Själv ska jag dra iväg till gymmet, kunde vara värre. Solen lyser o jag känner mig allmänt duktig idag. Bra dag!



Saknar dig

Kram Mia

Kommentera här: