Hur gick det egentligen med de där höstlöftena?

Ja ni kära vänner, nu finns det väl ingen tvekan om att vintern är här? Julafton är snart här och snön ligger tjock för de flesta av oss i Europa. Da passar det ju utmärkt att se över sina höstlöften!

Det här lovade jag mig själv i september:

Ta hand om kropp och själ
Lita pa magkänslan
Halla igang med träningen
Ösa kärlek över min man
Prioritera sant jag mar bra av
Sluta spendera tid med energitjuvar
Vara där för mina vänner
Kolla upp mina födelsemärken
Vara ute mycket
Bli bättre pa att säga nej


Och jag tycker nog att det gatt ganska bra.

Jag har tagit hand om kropp och själ, mer än nansin tror jag.
Jag har inte haft sa manga tillfällen att lita pa magkänlsan, men jag tror att jag hade gjort det om det hade behövts.
Min man har drunknat i kärlek.
Jag höll igang med träningen ända tills det var dags att hoppa pa IVF taget igen. Jag tänker inte vara hard mot mig själv. Det var bra gjort, jag är ingen superwoman.
Jag har ansträngt mig för att prioretera allt som far mig att ma bra.
Jag har inte dragits med en enda energitjuv.
Hm, jag kunde nog har varit mer närvarande för en del av mina vänner. Har verkligen levt i min egen bubbla den sista manaden. Nat att jobba pa!
Jajamensan, jag har kollat mina födelsemärken. Och fatt uppläxning att inte sola mellan 12 och 16 i fortsättningen. Men allt sag bra ut.
Jag har njutit av att vara ute mer än tidigare!
Har jag behövt säga nej? Jag vet inte.. Men jag har inget minne av att jag sagt ja fast jag önskat att jag sagt nej.

Nya löften kommer till varen!




1 Sandra:

skriven

Bra jobbat med livet!

Stor kram

2 Julie:

skriven

Jeg synes, at du er super dygtig ven!

3 Ellinor:

skriven

Skönt att kunna konstatera att du lyckats så bra med alla dina löften. Det ger ju bra pepp för att ta tag i nya.

Kram

4 Emelie:

skriven

Bra gjort tjejen, och du är visst det en superwoman!

5 sara:

skriven

Oj, jag mâste se efter vad det var jag lovade igen... ;)

Kommentera här: