Hm.. dags att läsa pa om fransk politik...

Vet ni vem det här är? Det klart ni vet ;)



Det är François Fillon, Frankrikes premiärminister. Fick precis reda pa att han skulle bli ärad (säger man sa?) om min man och jag skulle vilja närvara pa en reception pa Frankrikes ambassad nästa vecka som anordnas i och med hans resa till Polen.

Jag tror inte att det är sant. Men det star sa i e-mailet som jag nu läst minst 10 ganger. Dags att plugga fransk politik i helgen sa att man inte gör bort sig!! Och sluta säga ouaaii istället för Ouiiiii och eh? Istället för Excusez moi?
1 Miss Agda:

skriven

Coolt! Hälsa mannen!

Kram igen

2 Alexandra:

skriven

Oj oj oj va häftigt!! Självklart vet jag vem det är, och det är ju inte vem som helst som blir bjuden på middag med premiärministern! Antar att din man har en väldigt högt uppsatt post?! (Tror att du sa att han var chef för Air France för två länder, men jag förstod inte att det var så bra..!)

3 Lisa:

skriven

Hej Alexandra, visst är det häftigt? Känns lite overkligt. Mannen min är VD för Air France/KLM i Polen. Därav dessa inbjudningar.. Hade inte riktigt väntat mig det! Trevlig helg!



Kram Lisa

4 Karin:

skriven

Klart att jag visste det.. hmmm, host, host. Eller kanske inte...



Vad häftigt iaf att få gå på officiella middagar. Ser fram emot rapporten. Och vad ska du ha på dig? Det är ju nästan det viktigaste! ;-)



Kram!

5 Petra:

skriven

Vad häftigt! Hm...vad har man på sig på sådana tillställningar..? ;-)

6 Julie:

skriven

Wow, det er da helt vildt!! Du ender jo som en anden kendis:-)

Kram

7 Emelie:

skriven

Men oj, oj, oj, Lisa! Detta är ju HELT galet! Jag tror knappt att det är sant, hihi! Du bara MÅSTE berätta allt om den kvällen så småningom. Kul!

8 Emma:

skriven

Coolt! haha, måste kännas helt surreal! Hoppas det blir trevligt!

Kommentera här: