Vi gör oss klara för ett bröllop....

Nu är vi hemma igen men igar var det alltsa dags för "La boda del ano" (arets bröllop) som vi sagt pa skoj, Pedro och Cristinas bröllop! Mannen som är galen i sin nya kamera tog över 800 bilder (!!!!) sa jag delar upp det i olika delar. Men oroa er inte, tänker inte lägga upp alla kort ;)


Efter lunch i gar akte vi hem till Oscar och Amaya med finkläderna som svärmor strukit hängades pa galgar i vinden. Amaya hade nämligen erbjudit sig att sminka mig och det tackar man ju inte nej till!  





Pa väg, osminkad och väskan packad igen!



Kändes väldigt lyxit att fa sitta där och bli omhändertagen en liten stund. Hon har dessutom bara bra produkter och är otroligt duktig. Hon ska eventuellt boka in oss pa sminkkurs när vi kommer tillbaks över nyar. Det skulle jag verkligen behöva. Kan ingeting om smink och kör alltid samma trakiga...






Och sa här blev det! Blev supernöjd, fast maste erkänna att det kändes lite ovant först.


Innan vi stack iväg sa var vu ju tvugna att ta outfit bilder! ;) Först ut är grabbarna:



Är sa stolt över min man, han var sa himla snygg! :) Kostymen och slipsen är fran Hugo Boss, väst och skjorta fran Celio Club och skor fran Zara. Kan tyvärr inte utala mig om Oscars kläder ;)



Trivdes verkligen i klänningen (Jane Norman), och hade san tur att Amaya hade en prefekt liten svart "päls" fran Zara som jag fick lana! Skorna kommer fran Asos.com.


Amaya hade en urläcker klänning fran Mango. Man kan alltid lita pa att hon ska vara snygg! Skorna ar utan märke.


Sen begav vi oss ut i blasvädret. Det var verkligen jättekallt I Madrid I helgen och hemsk hemsk vind... Precis utan för kyrkan mötte vi en del andra kompisar som oxa kämpade för att inte blasa bort!




Fortsättning följer...


Muchas gracias Amaya! David me dice que estaba mas guapa que en la dia de nuestra boda!! ;) Muchos besos !




1 Miss Agda:

skriven

Vilken fantastiskt fin outfit o pälsen är ju verkligen pricken över i:t

2 matilda:

skriven

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

3 Mamma:

skriven

Hej Gumman, så otroligt fin du är. Håret är inte alls för kort utan jättesnyggt och klänningen är toppen. Kramar Mamma

4 Mikaela:

skriven

Håller med föregående talare!!



800 bilder?? WOW... Jag vill också ha en ny kamera, får höra om ni är nöjda med er så kanske jag slår till på en sån. Har annars kollat mest på Canon...



Ha det bra!

Kram Mikaela

5 Emelie:

skriven

Åh vilken fin kreation du har på dig! Och ja, håret är jättesnyggt och vilken fin sminkning, så lyxigt att bli ompysslad på det viset och bli riktgt snygg inför en stor fest! Pälsjackan är ju underbar den med!

6 Fröken Isakson:

skriven

Gud vad snygg du var (och är ;)). Superhärlig klänning, ja allt ser verkligen kanon ut. kram

7 Anna:

skriven

Hej! Vad vacker du var på bröllopet!! Spanien är det underbaraste landet så jag är rätt avundsjuk på trippen till Madrid =) kram kram

Kommentera här: