Vamos a Madrid

Här sitter jag i pyjamas i sängen i Madrid. Det regnar ute... Mannen har stuckit iväg och träffat lite kompisar pa den lokala tapas baren och jag fick en uppläxning av hans farmor:
-Va, ska inte du ga med ut?
- Nej gud nej, jag ska duscha och sen ga och sova
-Nämen, du maste ju vara med din man, det förstar du väl att du inte kan lata honom springa omkring pa barer utan dig en fredagskväll? Hur ska det här sluta om du ger han sadär mycket frihet?
-Eh... ok?

Antar att saker och ting har ändrats lite de senaste 70 aren.... Hon är 92!

Slänger upp nagra av de första bilderna fran nya kameran som mannen tog igar!



Torsdag, till och fran jobbet i Jacka fran Zara, Converse, basker fran Lindex och jeans fran Pull & Bear



Pa jobbet, bytt till skor fran Zara och har jeansen med kavaj fran Mango (ur gammal!) och t-shirt fran Zara



Det har efter fragats bild pa korta haret sa här har ni en! Vad tycker ni? Jag tycker fortfarande att det känns jättekort.
1 Karro:

skriven

Du ar superfrasch som alltid. Och det nyklippta haret med. Det "vaxer ju ut igen" och det ar sakert en vanesak, snart tycker du om langden. Ha en bra helg!!!



Karro

2 MissStorm:

skriven

Jag tycker att det ser fint ut nu också. Du vänjer dig snart vid att det är kortare. Och vips har det vuxit ut igen...



Gillar de röda skorna. Sådana blir man (iaf jag) glad av!

3 Mia:

skriven

Hahaha, farmor kanske har rätt - män klara inte så mycket frihet! :)

Kan du inte göra ett inlägg om Madrid med härliga bilder? Så nyfiken på den stan, Barcelona och festorten Calella är det enda jag hunnit med när det Spanien.



Besos (inte sant?)

Mia

4 Miss Agda:

skriven

Älskar din Converse-outfit!

Kommentera här: