Hola!

Hej vanner!

Hade tankt skriva ett litet inlagg innan jag stack till flygplatsen igar men tiden rusade ivag och jag var helt plotsligt sen. Nu ar vi i alla fall och halsar pa familjen i Madrid. Trevligt trevlig! Solen har inte velat komma fram annu... Hoppas pa imorgon.

Idag blir det lunch med familjen och sen shopping efter siestan. Hoppas hitta lite nya skjortor och kanske nan kjol. Maste ju se lite business like ut pa nya jobbet!

Uppdaterar om jag kan, vet inte om jag kommer lyckas lagga in bilder dock... 

Hasta luego! 
1 Lillebror:

skriven

Hej syrran! Hoppas du har det bra där nere i solen! Du måste ta och hälsa den spanska familjen från mig. Annars ville jag bara säga att jag älskar testbloggen. Tycker den blev hur snygg som helst!
Vad önskar du dig i födelsedagspressent?
Kram

Kommentera här: