Mysig Mandag!

Igar jobbade jag, i alla fall lite ;) Inte en kotte pa kontoret sa jag hann jobba undan en del, sa skönt när det inte trillar in mail i inboxen hela tiden!

Sen fick vi en inbjudan till middag i Sèvres, med David & Stéphanie, Titi & Virginie och Francine och Jean-Louis (David och Titis föräldrar). Supertrevligt som alltid med apéritif (champagne, mmmm...), förätt, varmrätt, "fromage" och massor med efterätt. Och gott rödvin sa klart. Var inte hemma igen förrän klockan 1.

Idag sticker vil till Madrid och jag borde egentligen packa nu, men det ar ju sa trakigt.... Först lägger jag in lite bilder fran ett vintrigt Bois de Vincennes. Sol och minusgrader igar!







Vi hörs i Madrid!
1 Catrine:

skriven

Härliga bilder!

2 Mikaela:

skriven

Ha det så bra i Madrid över nyår!!

Vi kan väl höras när ni kommer hem?!!



Många kramar från mig och resten

3 Frida:

skriven

Jag jobbade också igår, men hej vad ansträngande det var, har ju helt vänt på dygnet! Skulle egentligen ha jobbat idag också, men det fick bli en semesterdag :) Ha det så underbart i Madrid, och gott nytt år!! Kramar Frida

Kommentera här: