Ny frisyr

Var och klippte mig idag, är så nöjd! Vad tycker ni?

image62


Kunde kanske varit tom lite kortare bak men det få bli nästa gång.

Efter jag klippt mig blev jag stoppad av en tjej som ville veta var jag klippt mig, hon ville klippa sig likadant! Det kändes som ett bra tecken! ☺
1 Victoria:

skriven

Galet coolt tycker jag. Lite Posh inspererat!

2 CONGUITA:

skriven

Very
nice haircut !
you are like posh.

Christy.

3 ParisLisa:

skriven

Vad kul att du gillar det Victoria!!

Thank you Congui! See you on Monday! Un beso

4 Mikaela:

skriven

Åh, tänk om jag kunde få det hår du klippte av dig. Lite volym på mitt huvud skulle inte skada...
Superfint tjejen!
Kul att ni kunde komma, barnen pratar om er hela tiden. Moa tyckte nästan att det var roligast att du fick "tjata" på David när ni skulle åka
"-Ungefär som du får göra med oss mamma!!"

Puss och kram till er båda!!

5 ParisLisa:

skriven

Tack vännen! Ska be att hon lägger lite hår i en påe nästa gång ;)
Och tack för senast, som vanligt så var det superkul att se er alla fyra. Vi skickar upp videon och bilderna så fort vi kan. Kan jag lägga in en bild här i bloggen på Moa? Hon var ju så himla tuff i sina gråa byxor byxor och t-shirt!

Stor kram Lisa

6 Mikaela:

skriven

Det är helt OK, hon kommer bli superstolt!

Kommentera här: